Stockholm

I lördags begav jag mig till Stockholm. Åkte med Annelie, Ellen och Monica, där vi träffade Emelie och Camilla. Vi såg Dirty Dancing, som verkligen var jätte bra!:) var först osäker på om jag ens sett filmen. Men det hade jag gjort insåg jag ganska fort. Lite tur för mig! För visade sig att jag hängde med Dirty Dancing fans! Efter njöt vi av grekisk mat. Hade det inte varit för min sjukt onda rygg och svullna fötter..ja då hade det ju såklart varit ännu bättre. I närheten av Norrköping fick jag ont i magen. Kändes som värkar och magen var stenhård emellan sammandragningarna. I ca 20 min höll det på från och till. Men sedan släppte det. Har mest känt mig jätte trött och illamående resten av dagen. Trodde nästan bebis lille ut. Men verkar som om h*n vill stanna ett tag till. Tur att denna graviditet inte var den första, för då hade jag aldrig vågat skaffa ett barn till.. Vill så gärna att det ska vara över, så jag kan få må bra igen! Och såklart gosa med vår älskade bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0