Trött.

Inte meningen att inläggen blir av det gnälliga hållet..men just nu är jag så trött! Trött i kroppen, för det känns faktiskt att gå runt med en nästan helt klar bebis i magen. Barnet gör sig liksom påmind. Men det är otroligt mysigt! Njuter av känslan dessa 33 dagar som är kvar till bf! Vem vet, kanske bebis är ute om sådär 26 dar eller så?! Men det är inte lätt att sova. Dels vet jag inte hur sjutton jag ska ligga för att det ska bli bekvämt. Om inte bebis i magen väcker mig så är det Pixie. Så går vi ju upp runt 6 varje dag, idag halv. Men är fel att klaga. Har alltid haft en morgon pigg tjej. Men just nu skulle jag önska att få sova till iaf 7 ibland. Men hur som är min energi lika med noll efter lunch. Vilket känns tråkigt. Slutar ofta med att jag tycker att Pixie och jag kan vila en stund. Och vips så har vi sovit 1-2 timmar..det i sin tur leder till sena kvällar..så ni förstår! Jag önskar jag slapp få denna äckliga trötthet tillbaka..men kanske inte så konstigt när jag delar kropp med någon annan? Hur som försöker jag med att vi inte sover middag mer än några gånger i veckan. Ser helst att vi inte gör det och istället hittar på massa bus. Då somnar hon dessutom tidigare på kvällen. Och eftersom Pixie vaknar samma tid på morgonen, även om hon somnar tidigt runt 18 eller sent runt 21, så är det nog bäst med en hel sömn, från den tidiga tiden. Men vissa dar vill hon sova och andra inte. Svårt att styra detta just nu. Men längtar tills min energi är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0