Västervik.

Idag åkte jag och mamma till Västervik. Mysigt att bara åka med mamma. Vi hälsade på min fina mormor som ligger på sjukhuset. Hon har varit där i ca 2 v och kommer nog behöva stanna i ca 2 v till. Det kändes väldigt skönt att få träffa henne, även om det är lite jobbigt med.

Efter besöket hos mormor åt vi lunch. Sedan tog vi en tur till dollarstore. Hittade en julklapp till Pixie som jag var tvungen att köpa. En hello Kitty Vagga till dockorna. Har börjat köpa klappar till hennes julkalender. På leksaksaffären i vimmerby hittade jag pepparkaksformar med Pippi, lilla gubben och herr Nilsson. Blir kanon som första paket, så vi kan baka pepparkakor:)

Hon fick vara onsdagens timmar idag med. Så det blev en längre dag på dagis. Men de hade varit på alv:) pixie sover redan sen halv 6, då hon inte sov något på dagis. Imorgon är hon ledig:) så vi åker till Alv med lina, Sofia och mamma. Sedan ska vi lyssna på bebisens hjärta!:) för att på kvällen åka till mamma. Ljusparty. Med oss följer Pixies farmor Annelie och Hjördis. Så imorgon blir det fullt upp! Vi får se om vi tar en tupplur mitt på dagen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0