Cykel.

Igår åkte Emil, Zoey och jag till Linköping för att köpa skor, cykel och en ny hjälm till Pixie. Hon var inte sugen på att följa med till affärer. Så vi frågade om hon fick vara hos farmor och farfar, det gick bra. Vi hittade en röd fin cykel och en rosa hjälm med lila nyckelpigor på biltema. Nya sandleksaker slank ner med, eftersom vi fått sand i sandlådan hemma. På skopunkten blev det både gummmistövlar, tygskor och sandaler till Pixoe, allt för 328 kr! Inte så dåligt. Zoey fick ett par mocasiner från hm istället. Och på både Gina och hm hittade jag kläder, hade presentkort. Ovanlig känsla att köpa saker till mig, men så roligt med nytt!:) Emil hittade en serie och en blender som vi pratat mycket om på ett annat presentkort.

Det blev sent, så vi stanna i Horn och åt tacos. Nu ligger jag i sängen och myser med Zoey. Hon har en inbyggd kl på 05. Alla andra förutom Magnus som mjölkar sover skönt. Till och med Pixie sover fast kl snart är 6! Men nu börjar Zoey bli lite väl uttråkad så vi får smyga upp. Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0