.

Efter på tok för mycket fika idag, i ett desperat försök att hålla energin uppe. ( vilket lyckats ) så kom mitt samvete till talan. Så till middag blev det pastasallad med ägg, räkor, torkade tomater, oliver, fetaost, grönsaker, pasta och dressing, gott!

Båda sov sen middag idag. Så vi har en kväll full med lek framför oss! Mina älskade skruttar!<3 imorgon ska Zoey och jag hälsa på Ullis på fm. Pixie ska leka en stund på dagis.

Måste ta tag i att ringa sjukhuset, be om att få träffa sjukgymnast igen eller göra en undersökning. Trött på värken i kroppen och alla upp och ner dagar med den. Vissa kan jag motions gå på och andra inte. Men nu ska jag fortsätta busa!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0