Helgen

Som i vanlig ordning rusar helgen fram! I fredags beställde vi pizza. Vi bakade även goda och enkla Philadelphia bullar! Bakar ut dem på långpanna.. I lördags tog vi en tur på stan. Det var loppis på torget så mycket folk. Vi köpte med oss lunch hem. Efteråt så tog vi en promenad, eller Emil och Zoey gjorde det. För Pixie och jag tog fram cykeln! Nu är det vår. Vår lördag fortsatte med att Pixie fick sova över hos sin kusin Vincent! Första gången hon fick sova där och ens vara där en längre stund helt själv. Nervös mamma..men det var så länge sen hon sov över. Fast hon tyckte det var så kul! Så vi andra spenderade vår kväll med Anna och Jonas. Det var en stolt Pixie vi hämtade på morgonen. Söndagen spenderades ute i horn. En väldigt skön dag med glass och kaffe i solen. Vi avslutade helgen med en snabb fika för att fira Ullis. Dock fick vi ännu bevis på att Zoey just nu är väldigt känslig för att göra något på kvällen. I fredags blev natterutinerna störda och hon ammade väldigt ofta hela natten, för att vakna 5. Igår grät hon nästan hela kvällen för att somna efter 10.. Ammade över 4 gånger för att sen vakna 5. Så nu tänker jag inte åka iväg eller göra något kvällstid på ett tag. För blir jag som får det om natten..typiskt för idag sov Pixie till halv 7! Och zoey somnade nyss om i min famn en halvtimme senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0