Helgen.

Denna helg har varit en skön ta det lugnt helg. Sånna behövs ibland! I fredags gjorde vi inte mycket mer än åt gott och mös framför tvn på kvällen. Jag var hos kiropraktorn. Vilken inte var så skönt. Har så ont i ryggen igen..så låg en hel del fel och massa låsningar.Vi var så sugna på chips! Så Pixie och jag åkte och handlade det. På dagen innan Emil kom hem så lekte vi med estelle. Gick en långpromenad och kollade på hästarna.

Under lördagen fick vi besök av min syster Lina. Men även Emils kompis Sebbe. Lina och jag gick lite promenader med barnen. Annars tog vi det mest lugnt. Satt och spelade på mobilerna när barnen somnat. För att busa av all energi under söndagen. Då tog jag med barnen till djursdala. Så Pixie fick leka av sig med Hampus. När vi kom hem tog jag och Zoey en promenad. Vi möttes av nybakta chokladbollar när vi kom hem. Passade bra för min syster Sofia ville komma förbi en snabbis. Såklart var hennes lilla valp Charlie med. Nu sadlar vi om för ännu en vecka. Börjar veckan med ett besök på BVC! Spännande:) ska även höra om smakportioner. Zoey har fått smaka lite gröt. Men tycker inte om det alls. Antingen väntar vi helt en månad till. Eller om vi ska börja med lite kokt potatis och morötter? Hon är 5 månader i helgen. Så ingen stressa. Samtidigt som det vore bra om hon åt ett mål mat en gång om dagen. För nu ammar vi väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0