Partylite

Ikväll har vi haft partylite visning hos oss. Vilket var trevligt. Pixie sprang runt med energi och njöt av uppmärksamheten. Vi bjöd på. Chokladbollar som Pixie och jag bakade förut, även ost och kex. Tyvärr blev det ingen som bokade, så fick inte lyktan jag så gärna ville ha! Men inget man kan räkna med. Tyvärr så hade Zoey bestämt sig för att ha en dag utan sömn, i stort sätt. Så övertrött bebis mitt bland allt folk. Men så blir det ibland. Borde inte ens bara vaken nu. Men vill varva ner. Obefintlig sömn inatt, så hoppas denna natt blir bättre och att de kan sova till halv 6 iaf imorgon.

Varit så glad i några dagar. Har kunnat ut och gå, utan att det knappt gjort ont. Men har väl gått för mycket bara för att jag kunnat. Så idag har kroppen varit som en påse skit igen. Orkar snart inte med detta..ska man behöva ha ont, alltså verkligen ont i kroppen innan men ens fyllt 22? Vill ju kunna röra på mig, kroppen gör ju ont av stillasittande med. Vet inte vad jag ska göra längre. Är så ledsen över det och orkar verkligen inte. Men kan ju inte smita från min kropp:( åhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0