Rusande tid.

Fattar faktiskt inte vart tiden tar vägen! Hur kan det bara rulla på, så fort liksom? Ska livet gå så här fort. Kan man inte trycka på en stopp knapp så man hinner med? Ändå känns det inte som om jag ens hinner hälften av det jag vill få gjort. Får börja göra en lista att bocka för..typ: beställa kort, rensa kläder, byta inredning, gå ner till förrådet..ja listan kan jag göra längre. Men vill inte tråka ut er!

Idag har dagen gått fort. ( som vanligt ) fick besök av Ullis som stannade ett par timmar, även av min bror David som kom en stund. Sköljdes av en våg av ångest förut. Känns verkligen som man förlorat så mycket tid med syskonen. När man själv fick en egen liten familj. Vips så är de stora..David fyller 18 i år. Men får ta igen missad tid. Vet bara inte hur jag ska få tiden att räcka till och hur jag själv ska räcka till.

Är så dålig på att åka iväg själv. Har endast varit i väg några få timmar från zoey. Då har det varit saker som kiropraktor, synundersökning mm. Men förra veckan efter jag ammat henne åkte jag en snabbis på ett ljusparty. Men kände stressen hela tiden, att jag inte kunde koppla av. Är nog inte redo än helt enkelt. Tycker det är svårt att vara ifrån barnen. Därför blir det aldrig av. Även om jag skulle behöva göra något annat än åka till Ica och handla. Men ska försöka börja simma sen ibland. När Zoey lärt sig äta lite annat. Hon är ju redan 5 månader nästa helg! Helt sjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0