Sömnlös.

Något jag tycker mindre om är att vara iväg på kvällen med barnen. Zoey är så känslig med störda rutiner på kvällen. I söndags åkte vi hem på kvällen mitt i nattningen egentligen. Det slutade med att hon somna efter halv 10 efter att ha sovit i bilen på vägen hem. Det i sin tur resulterade i att hon var supertrött igår och sov bort hela fm. Vi var iväg även igår kväll för att fira min pappa. Även det mitt i nattning. Det resulterade i en klarvaken bebis inatt mellan 01.30-04.30.. Dessutom ammade hon innan hon vaknade en gång. Det resulterade en dundertrött mamma..så än en gång får jag vara glad över att jag lärt mig tycka om kaffe..

Men får inte hänga läpp fick ju iaf 4 timmar totalt ändå. Så leendet på och sparka igång denna dag, som började redan inatt. Vi ska träffa Pernilla och Nell nu på fm och fika ihop. Annars blir det nog en lugn dag. Lite inne och utelek förmodar jag. Är ensam hela dagen då Emil kommer ikväll.

Är så sugen på att åka iväg och gå i affärer! Men så tråkigt när man direkt inte kan handla ändå. Så får vänta med att åka iväg till massa affärer, men längta får man:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0