Ute.

Idag har varit en sån skön dag! Efter BVC besöker som gick bra. Zoey väger nu 6690g och är 67cm! Stor tjej som blir 5 mån den 13. Alltså har jag bra mjölk, eftersom hon gått upp ett kg sen sist vi var där. Så väntar nog med annan mat ett tag.

Efter en kort promenad somnade Zoey in. Resten av fm spenderades ute. Satt och lunchade med en kompis under tiden bebisarna sov:) sen efter dagis ville Pixie leka i parken. Hennes vän Molly ville med det. Så för första gången fick hon följa med en liten stund själv, utan mig. För jag var tvungen att amma hemma. Men har hon blivit så stor att hon fick vara med en vän i parken?! Men jag och zoey kom snabbt tillbaka, så vi fortsatte vårt ute häng en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0