Duktig

Kan lägga upp nån bild från lucian när jag går in på datorn. Men de var jätte duktiga igår o Pixie sjöng glatt med. Zoey fann direkt barnen och ville vara med och springa runt. Kul att se! Det kändes bra inför inskolningen i mars.

Skulle bara önska att Zoeys sömn kunde börja funka. Den har ju somsagt inte funkat nån gång bra. Antingen vaknar hon 4-5 gånger, eller så ligger hon o snurrar ett par timmar. För att alltid vakna 5. Kroppen börjat ta stryk känner jag. Huvudet är jämt som deg. Och på kvällarna orkar jag typ inte vara social eller trevlig knappt. Jag vet att det är sånt man får räkna med. Men känner ingen som har det så här extremt. Vill ju kunna orka jobba, känna mig pigg utan huvudvärk. Pixie vaknar ju samma tid som Zoey. Men hon vaknar ju inte hela nätterna, utan bara en gång. Så att gå upp 5 har jag ju gjort i 4 år. Det är den extemt avbrutna sömmen som tär. Tänker på hennes bästa, önskar hon lär sig sova lugnt snart. Jag gör ju allt och lite till för barnen. Och nu vet jag inte längre hur jag kan göra för o hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0