jobb.

Zoey ska ju skolas in i början av mars..fy känns jobbigt på ett vis. hon fyllde ju ett i nov. Känns lite tidigt. Men hon är ca 16mån då iaf, Pixie var ca 18mån så inte så stor skillnad. Men tycker det ändå är tidigt. Synd att man inte får flera dagar! Barn behöver vara hemma i lugn miljö. Men samtidigt så är det viktigt att de får komma iväg och leka utan föräldrar, just för att bli egna individer och säkra i sig själva. Vi har sällan barnvakt så de tränar inte så ofta på att vara ifrån. Pixie älskar sitt dagis, så hoppas Zoey med kommer göra det! Känns kanske jobbigast för mig?.

Men hur eller hur ska jag börja söka jobb nu efter nyår. Hoppas jag får det jag vill. Men det ser ju inte så rikt ut på jobbfronten. Men ett jobb över sommaren får jag nog iaf till att börja med. Ska bli spännande att börja jobba med. Och skönt att förhoppningsvis få mera pengar så det går runt. Och så man kan köpa nått förutom mat och saker till barnen.

På måndag har Pixie luciafest. Vad jag längtar!:) Hon längtar med.

så fort jag inte går promenader för motions syfte. och fikar lite titt sim tätt..ja då går man upp nått kg. så jobbigt! men får ta tag i det till våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0