Jul.

Det tråkigaste med att julen är över..är att adventskalendern på tvn är slut. Den var ju så himla bra iår! saknar avsnitten att följa.

Barnen var som barn på julafton, alltså uttrycket. Precis som det ska vara. De badade i paket och fick börja öppna ett gäng redan lördagen, söndagen och sedan flera gånger under julafton. Innan det var dags för att dela ut resten. Ändå vann de i flest julklappar. Så nöjda barn som fyllt på rejält i klädföråd, spel och leksaksförrådet. Skönt! Men även Emil och jag hade varit snälla iår och fick massa paket. Min älskling hade klaffat in rätt och fick en behandling hos L-E och ett presentkort på stuneks, så jag kan köpa en ny bh. med tanke på att en kostar 500 så var det perfekt att få det.

Idag har vi haft en leka hemma med allt nytt dag. Jag har tagit en lång promenad med Ida och eftersom både Zoey och Estelle somna gick vi i 1 1/2timme. Dock känns det dåligt i höften efteråt.. Fick besök av Sofia som har lov från skolan. Hade gjort mig förtjänt av fika tyckte jag. Men ligger redan i sängen o vilar. Emil ska jobba imorgon, för att sedan fortsätta att vara ledig i 1 1/2vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0