kalas.

Snart ska Pixie på sitt första barnkalas detta år som är utan föräldrar. Får se hur det går att lämna. Men tror nog det går bra:) Helt plötsligt tar Pixie på sig annat än klänning! Ett helt år vägrade hon ha annat än stora aftonklänningar eller långa, viktigast var att de svängde ut när hon dansade. Men i en veckas tid har hon frivilligt klätt sig i kjol och tröja, jeans, leggings med t-shirt eller tröja. Idag har hon till och med en tröja med dragkedja!!

Igår hade Pixie och Emil mystid. Fika på stan och lek i lekpark. Zoey och jag mötte upp och vi letade julklappar. Nu är det bara några kvar. Vi åt mat på sibylla och fortsatte vår tvättdag hemma.

Vi skulle fått besök igår. Men det blev flyttat. Pixie fick en snabbvisit av kräksjuka. Hon kräktes en gång i tors kväll och feber halva fredagen. För att sedan vara pigg och frisk resten av helgen. Min bror fyllde 18år i fredags. Jag åkte dit själv. Tror det är andra gången sen Pixie föddes jag hälsar på själv. Var jätte mysigt o hänga på rummet med småsyskonen o Linas kille.

Vi ska på advetsfika med Anna, Ullis med familj i em. Mysigt!:) blev visst ett långt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0