skrota dag.

Igår hade vi en riktig skrota hemma dag. Pixie såg på pilutta som hon kallar filmen ett par gånger..Zoey lekte med ljudleksakerna och jag började lite smått att städa ut julen. Tills Emil kom hem. Zoey sov, så Pixie och jag hälsade på Ida och Estelle så de fick leka en stund. På kvällen när barnen sov hyrde vi film och åt snacks i soffan.

Idag sov Zoey bort hela fm. Hon var vaken 2 timmar inatt när hon endast fick bröstet än gång. Stålsätta mig. .tycker synd om henne. Men hon är snart 14 mån. så känner att det är dags att dra ner och sluta såsmåningom.

Idag gjorde vi en storstädning hemma. Så skönt att göra det ihop, går mycket snabbare ju! Sedan fick vi trevligt fika besök av Emils storasyster Emelie, Johan, Ricky och Emelie. Zoey showade och trivdes när de skratta åt henne. Charmtrollet!

Nu har vi god middag på gång. vi åkte och köpte kycklingspett över disk och gjort egen tzatziki. Och lördagsmys är köpt. kvalitet att skrota hemma alla! Tror jag och iallafall Zoey tar en promenad innan det är dags för nattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0