super krafter

Ibland skulle man önska sig superkrafter. Jag har tålamod av stål, ork och energi till tusen. Lever för mina barn och deras far. Men även superkvinnan brister ibland. Min sömnbrist är lite väl stor med över ett års otroligt dålig sömn. Så igår behövde jag få bli ledsen över situationen. När båda vaknat över 2 ggr innan 11. och Zoey inte somnar fören halv 12 efter att ha sovit en stund på kvällen. eftersom det vaknas ett par gånger till och tidigt upp. Hon sov dessutom inget från 11 på fm..så tyckte hon borde varit trött. Och det var hon, men svårt att sova ändå. Det tar hon igen nu idag. Då hon redan sovit 2ggr. kroppen har liksom gått in i ett spar läge, fryser jämt. Men jag är stark idag. Behövde bara få bli svag igår. Ni som känner mig vet att jag gör allt och lite till jämt. så nya tag ett år fram, sen får jag brista igen om det inte blivit bättre.

Ikväll ska jag simma med Pernilla. Kul! Vi har aldrig gjort nått ihop förutom lekdate med barnen. men nu ska jag och Pixie äta chokladbollar som vi slängde ihop.

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du är trött. Jag själv hade brutit ihop för länge sen. Du är väldigt stark tycker jag. Jag är väldigt imponerad över dig som person. Vet inte om det hjälper men lite positiv feedback kanske alltid piggar upp lite. Jag önskar jag hade lite av din energi :)

2013-12-19 @ 16:01:43
URL: http://skocias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0