trångt.

Det var helt fel helg att åka.. lördag och lönehelg. Nej inget jag gör om. Så då är det bättre att åka innan lön! Men vi åkte 05.00 och var där 09.00. Gick bland folket till 3. Då behövde vi komma ut. Så vi betalade och gick och åt utanför. Vid 4 gick vi in igen och då var det något lättare med folk. En lång kö i kassan sen och 18:30 rullade vi hem. Hemma vid 22 för vi stannade inget. Jag var rätt trött efter att ha kört både dit och hem. 
 
Jag hittade en hel del till barnen.  Även Pixies födelsedags paket är klara. De kläderna jag skulle ha till dem fanns. Hittade även julklappar till Emils sida och födelsedags paket till mina syskom som fyller snart. Och doppaketen är klara med. SKÖNT. Men vi måste julhandla nån dag Emil och jag för att köpa det sista till alla. Dock är ju mycket billigt. Men ändå kommer man upp till 4000 utan att ha köpt nått känns det dom. Men det har jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0