Typiskt.

Dagen blev väl inte riktigt som tänkt igår. Jag fick feber istället. En jätte jobbig huvudvärk, som även värker i ansiktet.

Natten har väl varit annat än kul. Gick och la mig runt 10 med huvudvärk. Zoey vakna halv 11. Och hon har börjat bli förkyld igen! Vad är detta..det går ju bara runt o runt.. Tycker jag tänker på allt. Men hon blev nog smittad av mig. Halv 4 vakna hon och ville inte sova mera. Så varit vaken sen dess..dock hade min feber sjunkit till övertemp istället. Typiska var att Pixie sov till 06.10. Men men. Zoey har nyss somnat i min famn. Emil har åkt till jobbet. Så tagit två panodil, så jag orkar med denna dag..lägga mig tidigt ikväll blir det nog! Ska även ringa till BVC sen och höra om sprutan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0