Dagen före midsommar.

Ligger i sängen helt slut. Typ som om någon vridit om kranen med energi och ork. Tur att Zoey vaknade nyss för att amma. Annars skulle jag nog suttit kvar framför tvn med min kära man. Men nu. Ja nu orkar jag inte kliva upp ens. Så kollar på mobilen innan jag försöker sova.

Idag förutom besök på sjukhuset så har jag färgat mina ögonfransar. Syns inte någon större skillnad. Men något mörkare är de nog. Sedan så tog jag med barnen till djursdala för att leka med Hampus och umgås med Elisabeth. Möttes av Emil hemma som städat köket grundligt. Torkat ur varje låda, skåp mm. Skönt! Allt bra att ha han hemma;) även alla fönster blev putsade härom dagen. Pixie och jag åkte och köpte pizza. Kändes som vi v
Se värda det idag.

Zoey är så duktig med att sitta själv nu!
Och Pixie fick smaka lite läsk för första gången. Hon har frågat och varit nyfiken så länge. Men är emot att barn dricker läsk så verkligen inget hon kommer få smaka på ofta..eller dricka som dryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0