Effektiv

Fördelen med att kliva upp kl 5 är att vid 8 är man klar med massa måsten hemma. Har hunnit dammsuga, dammtorka och en tvätt är i maskinen. Måste hålla golven rena, för nu snurrar Zoey runt hej vilt. Ett täcke på golvet är inte så roligt längre. Så resten av dagen fram tills det är middagsdags kan jag lägga tid på barnen istället:)

Zoey har blivit så intresserad av sång. Så efter sommaren ska hon och jag börja gå på babysång tänkte jag. Har inte kunnat gå innan då hon alltid sover den tiden. Men hon har börjat sova mycket mindre om dagarna. Så vi kan nog gå i höst. Så det tror jag min fröken kommer gilla!:)

Pixie har även hunnit plantera ett frö i en kruka. Så vi får se om en solros sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0