Fredag

Nu den senaste tiden har vi ammat ca 4 gånger per natt. Är inte så mycket hunger utan mest snutt. Jobbigt för blir ingen sammanhängande sömn. Men det kommer väl det med. Glömt hur tufft det är med massa uppvak. Speciellt när man har en till som kan vakna till ibland med. Inatt har det inte funkat alls. Var vaken en timme senare igår, så somnade efter amningen vid 23. Vaknade 00.30 igen och sen 02.15 och har varit vaken sen dess. Emil tänkte gå upp. Men vill hellre få sova när hon vaknar igen. Fick henne att somna nu ca 04.40. Så ska lägga oss när hon somnat in hårdare. Tur Emil är ledig idag, så vi kan sova lite var.

Hur som vill jag inte gnälla om sömnen. Så är det ju oftast när man har smått och ammar man så blir det oftast flera uppvak med. Men måste få klaga ur mig lite. För vill inte gnälla till nån. Så det är ju bara att låta bli att läsa! För är så trött nu för tiden. Men gör verkligen mitt bästa för att det inte ska märkas om dagarna.

Igår var vi på Alv. Det var så varmt att vi bara orkade några timmar. Vi var ju dessutom på kalas innan. Sen tog jag en promenad på kvällen. Måste börja gå igen. Har tappat lusten till det. Men var så skönt efteråt igår!

Lägger upp en bild på min underbara Zoey och jag från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0