God natt.

Nu är jag så trött.. Ligger i sängen. Dock lite sent med tanke på att jag borde sova. Vi har fullt upp imorgon. Först 6 årskalas för Vincent. Sedan alv med min syster Lina, Emil och barnen. Tänkte dock inte på att det är gratis imorgon...så lär vara mycket folk..

Vet inte hur kommunen tänker? Att niorna har avslutning samma dag som studenterna?! Har ju Lina som slutar nian och vill firas efteråt med fika i storebro. På dagen eftersom hon ska iväg senare med vänner. Sedan har vi Ellen som tar studenten. Vill ju se utsparken och det. Men vore bra om jag kunde klon mig. Stressensdag.se. Men får se om båda vet tiderna så kan det säkert gå ihop bra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0