Komplex.

Jag har nog aldrig känt mig helt nöjd med min kropp. men jag var 100000000 gånger nöjdare innan jag födde två barn. Har väldigt svårt att acceptera, speciellt brösten. Men båda våra barn är/var amningsbarn. Pixie amma i 10 mån. Och Zoey är 7 mån och tror inte vi kommer sluta tills hon är 10 mån, hon är för glad i bröstet. Så det sliter ju så klart. Nu när hon bara gillar ett bröst..så ser det inte kul ut. Ett fyllt och ett tomt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta?!

Sen är det bristningar som kommit, som jag med har svårt att se. Vet att jag ska vara stolt över min kropp. Har ändå värt två fantastiska barn. Borde se förändringarna som ett bevis på vad kroppen klarat av. Men är svårt att vara så ung och se alla snygga tjejer med finare kroppar. Visst, hälften av dem får säkert det lika som jag när de fött barn. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0