Längtar..

..tills imorgon. Då har jag en tid hos kiropraktorn. Har så ont i kroppen så det är verkligen på tiden. Sen att jag får en timme för mig själv, är en bonus.

Dagen har gått i gnällighetens tecken från vår minsting. Hon har sovit dålig under dagen, men är jätte trött egentligen. Vi åkte en sväng till Emils farmor och åt mat. Så på hemvägen somnade Pixie. Hon sover bara middag ibland om vi åker bil. Så ikväll får vi räkna med ganska sent. Min huvudvärk har varit olidlig idag. Vill bara att det ska vara en ny rolig dag. Och en gladare Zoey. Känner mig som en tråkig människa.. Men försöker verkligen mitt bästa med att vara glas ändå,

Även om nån dag ibland är tuff. Så är kärleken så otroligt stor! Älskar er av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0