Solig morgon.

Det verkar som att sommarvädret håller i sig. Jag är inte annat än ute massa varje dag. Men ändå är jag blek..blir ju aldrig brun.

Igår kväll fick jag besök av Sofia, mamma och Wiggo en liten stund. Sofia hade med sig en nybakad paj. Trevligt med sällskap en stund och kvällsfika. Idag har vi dagen planerad med besök av Ullis och Arvid. Brukar inte träffa så många om dagarna. Då de flesta jobbar igen. Men nu är ju Ullis med mammaledig. Bara för att dagen är planerad, så vakna Zoey kl 04. Får ta en kopp kaffe så jag känner mig social sen. Vi ska iallafall luncha här innan vi hämtar Pixie på dagis. Då blir det en tur till torget. Glass och lek vid båten. Så blir nog en bra dag. Kl är 7 i skrivandes stund, och det är redan jätte soligt ute!

Gick upp 22 kg denna gång med. Men har gått ner allt utan ca 2 kg. Men de är ju de svåraste. Då jag äter glass, choklad och mycket mat varje dag.. Kan inte låta bli godsaker tyvärr.. Men kan tacka amningen. För har inte ansträngt mig ett dugg. Emil ska vara ledig v 25-31 så då lär jag gå mer det sista. Hoppas jag. För då kan jag tex cykla med bara Pixie. Jogga en sväng och gå mera promenader. Ska bli så skönt att vara lediga ihop! Pixie får ledigt från dagis v 26-34.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0