Torsdag.

Fattar inte varför veckorna ska gå så fort för?! Nu när Emil är hemma med oss rusar tiden fram. Han har snart redan varit hemma 2 veckor.. Och har 5 kvar. Men vips så jobbar han igen.. Men vi får ju en vecka till i september när vi åker till Spanien. Sedan kan vi vara hemma nån vecka eller två ihop runt jul igen.

Jag hoppas det löser sig med Zoeys sömn så småningom. Jag kommer aldrig ha ork till att jobba annars.. Men visst borde det lösa sig till februari..? Inatt har hon vaknat massa..likt igår. Men kl halv 2 så tog hon morgon.. Kl 4 gav vi upp. Hon ville inte sova mera. Emil var snäll och gick upp vid 4. För jag hade varit vaken så länge. Somnade om till 6. Och försökte somna igen. Men är så ljudkänslig så kunde inte. Stör mig på mig själv.. Men nu sover Zoey och Emil med. spelar ingen roll hur mycket eller lite hon sover på dagen. Eller när hon somnar på kvällen. För hon sover dåligt flera dagar i veckan ändå. Nu har hon ju börjat äta mera än bröstet. Så är ju inte det. Men hoppas det är tänder eller så som är påväg? Så det finns en orsak och att det går över. Hon är så mysig, glad och helt underbar den lilla tjejen. Bara hon sovit middag. Så lättroad och glad bebis så det är inte klokt<3

Men ska njuta av denna dag, som alla andra. Började dagen med goda jordgubbar, rostade mackor och glass;) kaffe med såklart. Så är jag som en ny människa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0