artar sig

Winnerbäck levererade igår! Det var härligt med tid för min kärlek, syster Anna och hennes kärlek.  Mysigt helt enkelt! Första barnfria kvällen på ett år. Och det hade såklart gått jätre bra! 
 
Idag har vi jobbat på. Fått massa hjälp o hunnit mängder. Så imorgon börjar vi städa den gamla och fortsätter med det sista i den nya. Barnens rum blev jätte bra. 
 
Eftersom jag hade kommenterat på inlägget som handlade om frågan du tog upp. Och jag tolkade det då därför som det även var menat mot mig. När det stod att flera tyckte så. Sen är min blogg lika fri o samma gäller här att man får uttrycka känslor. O när man inte pratat på så länge. Då frågar man kanske inte om det. Dessutom var jag stressad o
 trött o  reagerade mera än jag skulle gjort Annars. Även om det inte är nån ursäkt. En förklaring. 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Roligt att ni trivs i den nya lägenheten!!

Du ska aldrig ta åt dig av något sådant, oavsett om det är riktat till dig eller inte. Du är en fantastisk mamma åt dina barn! Och det tycker jag av hela mitt hjärta. Du har aldrig klagat och om du skriver tider så tillägger du att det är så fantastiskt att bara få vakna tidigare och umgås med dina barn. De kunde inte haft det bättre!

2013-10-22 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0