godmorgon.

Idag är det ju torsdag. Och det betyder babysim med Zoey. Dock får jag nog hoppa över. Hon låter som en hes liten kråka. Kan inte låta bli att tycka att det är lite gulligt. Även om det är synd om henne. Hostan kommer när hon sover.  Det är väl då allt slem samlas. Så kan vara dumt att åka antar jag. Dock verkar hon piggare idag!
 
Igår åt jag choklad och zoey fick vanlig gröt. En timme efter gröten kräktes hon. Och hela kvällen var hon pruttig. Så vi får se om det blir så igen. 
 
Får se vad vi hittar på idag. Torsdagar brukar vara en Ullis och Arvid dag. Simma, luncha o fika. Men om vi nu inte åker. Så får vi hitta på nått annat. Måste hur eller hur packa lite. börjat rensa ur bland barnens kläder. Det måste jag fortsätta med. 
 
Zoey ville hjälpa till att rensa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0