min älskling.

Jag skulle vilja vara mer som min älskling. Orka hålla i träning och tycka det är kul. Ikväll när jag satt med godis så var han ute och sprang. Blir smått besviken på mig. Men vardagsmotion får jag ju. För tar sällan bilen. Men skulle önska att energin fanns på kvällen. Men då väljer jag soffan och snacks..

Idag trodde jag verkligen det var mammakväll. Men tomt i lokalen. .tänkte att det var inställt. Men kolla sedan kalendern. Och ja nästa vecka är det mamnakväll. Virrig..

Idag har vi varit på alv med annelie och ellen. Sen mötte vi upp Magnus för en fika. Till middag gjorde pixie och jag spindlar! Korvbitar som vi trädde igenom spaghetti och sedan kokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0