närmar sig.

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon till 05:20. Med tanke på att dagen börjat 04 lite väl många dagar i rad nu. så var det så skönt att se att kl var mer. Så nya krafter och nya tag idag. Syftar på denna tråkiga och långdragana flytt..Eller lång och lång. En vecka ungefär, en en seg vecka. Barnen känner på sig att man inte har fokus på dem utan på att packa mm. Då blir de ju lite extra gnälliga och man flyttar ju inte snabbare då;) Men som tur är får vi hjälp! Så uppskattat. Även om jag just nu är tråkfrida som är stressad och så..men man uppskattar ju att man får hjälp. Vi har hunnit med en hel del igår. Då vi körde en heldag. Hann med extra mycket då Zoey sov länge på fm och Pixie var på dagis. I helgen blir det klart.
 
Men mitt i flytten tar vi en paus imorgon. Då Pixies bästis Hampus, mamma och även hans farmor hälsar på oss. Vi skulle köpa mat ute och ha det mysigt. Sedan när Emil kommer hem från jobbet åker vi till Horn. Där ska barnen vara ett par timmar på kvällen. För min älskling och jag, syster Anna och hennes sambo ska se Winnerbäck! Längtar och ska bli så mysigt att så vara Frida och Emil för en kväll. Sen Zoey föddes för 11 månader sedan, så har vi bara varit ifrån 3 gånger och då bara några timmar. Men är ju lite nervös. dels för att hon är otroligt mammig. Vi sover jämte varandra jämt, och håller inte jag om henne så håller hon om mig. Så ammar hon ju. är rädd att hon ska bli ledsen efter bröstet. även om jag pumpat ut lite. Men vi kommer ju senare på kvällen. Och hon har det bra så jag vet att det kommer gå bra. Men är ett STORT steg för mig! och första kvällen med barnvakt får man vara nervös. även om hon har det bra. 
 
Kärleken till er är obeskrivlig. Jag drog lotten med vinst när jag träffa min fina Emil. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0