röra.

Nu har vi ett upp och nedvänt hem. Med saker på två ställen. Längtar tills flytten är klar och vi kan lämna vår "gamla" lägenhet.  Sorligt på sätt och vis. Men kul med nytt. jobbigast är bara all röra man har innan allt är klart. Får smått panik typ. 
 
Idag har jag mesr fixat hemma bland barnkläder. Fått ihop en hel del att skänka i container. även en hög till en vän eller två. Och spara högen. Dock bara upp till storlek 80. Resten gör jag när zoey byter storlek. Kläder till barnen har vi i överflöd..
 
Zoey har bara sovit en gång idag. men hann ju både fika framför tvn och städa här hemma.  Även om det gör från eller till just nu. Ikväll ska vi åka och köpa sängen vi beställt till Pixie. En skön 90 säng. Hon har en växa säng nu. Men fyller ju 4 i feb så känna som det är dags.
 
Annars så har vi firat min äldsta syster idag. Tog även med min mormor dit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0