söndag.

Godmorgon. I vanlig ordning har fröken morgpnpigga Zoey klivit upp vid 05. Så vi får se vad denna dagen erbjuder. Städa och handla är ett vardagligt måste. Min bror kör folkrace idag, Emil har match eller om jag o barnen bara är hemma då och går till en lekpark. Ta med kameran och får lite höstbilder. Lutar nog mot det skulle jag tro!
 
Zoey har börjat släppa och står själv i några sekunder!  Även ett steg fötsöker hon sig på. Så vi får se om hon går till födelsedagen. Men jul annars?.
 
På tisdag ska vi göra pricktestet mot komjölkprotein. Hon får helt mjölkfri kost och även jag då hon ammar än. Hon har lättare att komma till ro på kvällen med sömnen och sover ca 2-3 timmar innan första amningen. Innan var det inte ens en timme. Så att amma ca 3ggr istället för 5 känns skönt! även att sova middag har blivit lättare. 
 
Jag vill börja träna. Simma är en tanke. Men det känns som det tar sån tid. Nästan en timme i bara bilresa. Sen vill man ju inte stressa där. Så minst 2timmar går ju. Ska simma på fredag och se hur det känns. Men gymmet lockar mer. För då skulle jag kunna köra 3 dagar i veckan. Hur eller hur helgerna om jag är trött på kvällar. Vi får hoppas jag kommer till skott.. för friskis är nog inte min grej. Synd bara att det ska vara så dyrt. Finns ju roligare saker att lägga pengar på. Lars-erik är ju inte gratis direkt och han går jag till regelbundet. Men samtidigt kan jag inte ha värk i kroppen jämt. Så borde ta mig i kragen och börja träna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0