spökmaräng

 
Idag på morgonen bakade vi spökmaränger. Slurp sa det sedan och ett par ligger i kylen.. 
 
Idag har vi än så länge en skrota hemma dag. Bakat och ser film och bara är. Ibland är det skönt. Men imorgon och lördag är vi fullbokade hela dagarna. Så just därför är det skönt med lugnare tempo idag. Zowy fick tillbaka febern igår på kvällen och sover skönt i vagnen sen snart 2 timmar! Nån som sover bort febern. Hon kändes inte varm alls idag som tur är. 
 
Får se vad resten av dagen erbjuder. Min fråga hur ska det bli när jag jobbar nästa år. Sån ångest över att inte få va hela dagarna med det bästa jag har! Kommer de trivas på dagis. Kommer familhen må bra av att jag är iväg. Och kommer vi hinna umgås ordentligt? Jag vill inte jobba mer än 80% när barnen är små.  Men det är 80% av vår tid. Deras nya ord, tankar mm. Ska jag inte få vara med på heltid längre.  Fy det känns! Men så fort steget är gjort. Ja då känns det okej hoppas jag. Men ska försöka skjuta undan ångesten och njuta av mina energiska, busungar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0