kolmården

I slbdags åkte vi till söderköping för att äta glass. Mina föräldrar och lillasyster Lina var även med på senestern. Efter stoppet där åkte vi till norrköping för lite shopping. Vi stannade sedan hos Emils kusin och henbes familj. Barnen lekte och vi hade det trevligt. När vi vakna sen på morgonen styrde vi mot kolmården. Det blev en varm och bra dag där. Vi spenderade hela dagen bland djuren. Pixie åkte även berg och dalbanan med mig två gånger!  Barnen tyckte verkligen det var kul i år. Vi åkte sen till Emils mormor och morfar. Mina föräldrar följde med på
 En fika. Vi sov över sen och hela minisemestern är vi nöjda över. Vi avslutade gårdagen med nat hos ullis. På kvällen när barnen sov åkte jag och storhandlade. 
 
Vi hade även turen att vinna på chokladhjulet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0