regn.

Ska inte gnälla på vädret. Men börjar tröttna på allt regn och kvavheten. Nu vill jag kunna gå med klänning och åka och bada! Igår tog vi en sväng till Alv med barnens farmor och min syster Lina. Härligt att krama Pixie igen♥ Dock kom det värdens regnskur när vi lunchat. Det bara öste ner!  Jag var minst sagt blöt när jag Zoey gick hem. De andra kunde åka bil för Pixies stol var i. Pixie började bli lite hängig. Min syster och hennes kille var barnvakt i 2h istället för dagis. Så cykla jag till jobbet. Pixie är lite hostig idag,  och har fått två blåsor under tungan. Så hon är inte helt hundra i energin. Skönt att vi är lediga idag! 
 
Tanken var att hälsa på min farmor och farfar idag. Men vi får se hur Pixie känner sig senare. Om hon vill komma ut en sväng eller vara hemma idag. Ingen feber eller nått sånt. Hostan kommer mest på natten. 
 
Idag saknar jag Emil. Vi har bara setts två timmar på kvällen efter jobbet denna vecka och resten av veckan förutom ikväll blir lika. Sen i helgen har han fotbolls pokal. Så vi ses på sön nästa gång ordentligt. Och nästa vecka jobbar jag alla dar utan fredag. Men två eftermiddagar och nån dag slutar jag två. Så vi hinner nog ses. Han börjar ju sin semester nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0