spontant

Igår var jag ledig och det var både behövligt och skönt. Min lillasyster Lina ville umgås med oss ett tag. Båda barnen är helt förälskade i henne, knappt att jag behövs när hon är här. Emil åkte iväg för o spela hornpokalen o umgås med laget på kvällen. Så han kommer nån gång idag. 
 
Min mamma tyckte att jag och Sofia kunde få äta på nossen igår. Lina jobbar ju där så var kul att få se henne i jobb. Vi åt buffé och lyssnade på trubadur. Mysig kväll. Barnen hade mys hemma med mormor och morfar.
 
Meningen var att jag skulle vara ledig idag med. För i veckan jobbar jag alla dar utan fredag. Dock var en sjuk och sen hade de inte fått tag på nån igår kväll. Så jag jobbar ett kort pass idag. 8-13. Men handel har ju bra avtal så får betalt för de båda. Så känna ändå helt okej. Mamma kommer och passar tjejerna den stunden. Så får vi mysa resten av dagen sen. 
 
Typiskt när barnen sover lugnt på kvällen, så har grannarna brevid fest..Men somna innan halv 12 ändå och Zoey sov till 6:) hon har börjat få två nya tänder. Så kan förklara de senaste veckornas dåliga sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0