tiden går..

Just nu känns det mest som jag befinner mig på jobbet. Det är ju så med sommarjobb. Man jobbar mycket och vet ju om det innan man börjar. Men dessa veckor som Emil har semester känns lite extra. När han och barnen är iväg på roligt. Vill ju vara med min familj. Men är tacksam att jag ändå har jobb nu i sommar. Och håller tummar, tår och allt för att ha turen och vara kvar i höst. Skönt när båda drar in pengar såklart. så att jag är ledig i två dar nu, är så skönt! dock planeras de dagarna fullt..
 
Idag ska jag och barnen till min kusin för lite lek. Och i em ska hela familjen till Anna, Jonas och lilla Walter för att äta middag. Dagen kommer gå fort antar jag. Vi är snälla och ger pappa en sovmorgon. Så hoppas  jag på en imorgon. Imorgon ska vi grilla med alla mina syskon på em. Mysigt att alla samlas. Vi ska även kolla på en kanin i djuraffären. Så återstår det och se om familjen utökas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0