Kalmar.

Idag åkte jag och tjejerna tåg till Kalmar ihop med Ida och estelle. Resan dit gick super. Det var skrattfest Eller skratt i magen som måste ut som Pixie säger. I affärerna var det full fart och bus, så vi gick i några få utvalda. Tjejerna ville äta på mc Donalds och det gjorde vi. Vi avslutade dagen med en glass innan vi åkte hem. Tjejerna och jag köpte oss varsit par skor. Jag har inga sandaler så köpte ett par, Pixie ville ha ett par finare och zoey har förälskat sig i ballerina modeller. Jag hittade även 2 tshirt och en klänning till mig. Vägen hem var tåget supervarmt. De var trötta och tiden stod still när de tröttnat kan man säga. De tog ett bad och åt middag och somnade 17:20 och 17:50 ikväll! Tog på krafterna att åka tåg. Jag skulle rört på mig ikväll..men är så trött så soffan vann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0