midsommar

igår fyllde min syster Lina 18år. Vi åkte dit och åt tårta och den klassiska midsommarlunchen. Sen åkte vi till krön för dans runt midsommarstången. Där mötte vi upp våra vänner Anna, jonas, ullis och linus och barnen. Efter dansen och chokladhjulet där vi vann. så åkte vi hem till anna och jonas och åt tårta, grillade och umgås. när alla barnen blev för trötta åkte vi hem. båda sov strax innan 10. De gick upp halv 7 idag...så en trött och gnällig morgon har det varit för våra små. Hoppas de båda sover en stunda mitt på dagen idag. 
 
Idag har vi inga planer. vi har tvättstugan och kommer nog ta det lungt mest idag. Imorgon jobbar jag mitt sista pass innan 4 veckors semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0