semester!!!!

Igår jobbade jag mitt sista pass på 4v. Fantastiskt skönt. Jag har sommarjobbat om sommaren, eller varit mammaledig. Men en betald semester är en helt annan känsla när det är den första. 
 
Vi blev bjudna på mat på kvällen hemma hos Emils farmor. Där bjöds det på massor av gott. Även Emils morbror och fru, mamma pappa och lillasyster var där. Eftersom vi ändå har lov så kunde barnen få va uppe längre. De somna strax innan 10 när vi kom hem. De var så glada och busiga i bilen så de kunde inte somna. Jag och zoey sov till halv 8!! Pixie smet upp vid 7. Vi samsover ju allihop så en arm mer eller mindre sover ju med. Så man får försiktigt vända på sig så nästa arm kan somna istället..men nån gång sover de väl i sina sängar. Och den dagen lär vi ju sakna alla små sparkande ben och bökande rumpor. 
 
Vi har inte planerat dessa veckor. Utan tänkte ta dagarna som de kommer mer eller mindre. Så vi får se vad dagen erbjuder. Just nu leker tjejerna. Vilket de kommit på den senaste veckan. Att de faktiskt är roligare att leka ihop än bara bråka. Vilket värmer mammahjärtat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0