trött.

Ikväll har zoey jätte svårt att komma till ro. Vet inte om hon känner på sig att jag är så trött. Oftast om man vill att de ska sova så somnar de ju inte. Den lilla tiden på kvällen är värdefull att återhämta energi. Och då känner jag mig så elak att jag vill att hon somnar. Men kl är ju över 9 nu.  Vi har väldigt sällan barnfria nätter ihop. Förra året fick vi 5 och iår har vi en tredje planerad. Dock har vi valt utgång till årets öltält, så en kväll med vila dröjer nog innan vi får. Så en timme på kvällen när de sover, är så välbehövligt att få nån gång i veckan. Så känslan av en värdelös mamma är stor när energin är helt slut ikväll! Antingen jobbar jag kväll eller så har emil fotboll, men så är det ju. Bara att vissa kvällar är man själv så trött. Vi har ju Vimmerbys morgonpiggaste barn som alltid vaknar senast 6 och vintertid 5. Och eftersom vi sover 4 i en 160 säng...nej imorgon är jag förhoppningsvis piggare men då jobbar jag kväll istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0