västervik

Igår åkte jag till västervik med mina vänner Anna och Ullis och hennes lilla bebis. det var super skönt att åka iväg lite! vi lunchade och åt glass och gick i några affärer. kom hem med yttligare kläder till pixie. Denna månad har jag fått köpa en helt ny sommargarderob till Pixie. Men hittade en klänning och ett par shorts till mig med. Köpte med mig godis från hemma kväll till oss alla som lördagsmys. 
 
idag satte vi äntligen på cykelkärran. som vi köpte när zoey var beis, men glömt bort!? Bra motion att cykla med en i cykelkärra och en i stolen. vi ska köpa en cykel till så vi kan cykla med varsit barn med. 
 
Annars så har tjejerna och jag ätit mjukglass på sibylla, när lina jobbade. Emil tattuerar in Zoeys namn. Så en skön dag, och en hel veckas semester har redan sprungit förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0