tidig söndag.

Igår efter jobbet möttes jag av barnens
farmor. Hon bytte av Emil på fm så han fick en grabb dag och kväll. Det var länge sen så det var väl unnat. Barnen satte dock in bus och gnäll växeln ända till innan läggdags. Vi åt lördagsgodis, minns inte när jag åt så mycket sist. Jag måste börja hålla igen snart.. Vågen visar några kg mer än det gjort på länge..men just igår var det så gott med lördags mys. Barnen äter som vanligt bara några bitar. Så resten blir ju över ;-) 
 
Natten kunde varit bättre. Då båda är väldigt närhet tjejer och vid vaken tid vill sitta i knät, sitta jätte nära, hålls handen och zoey bor på min höft. Så är det ju lika på natten. Dock brukar vi dela upp oss just för de stör varandra. Men inatt när jag var själv.blev det svårare med det. Pixie låg i sängen när zoey kröp emellan oss. Men då vakna Pixie 03:15 och ville ligga jämte mig istället. Men zoey är svår att natta om. Så ville inte flytta på henne. Men Pixie väckte zoey såklart..och sen somnade ingen om. Halv 5 gav jag upp. Då satte jag på frost och kunde slumra lite till den. Men efter den så ville de ha mig vaken. Trött är väl förnamnet..sömn finns inte i den här familjen. Men jag måste sluta äta godis för o hålla mig piggare. Och zoey gav upp nu innan kl 7 och somnade..undrar när dessa underbara tjejer ska sova bra. Men ska inte klaga, vi har fått sova till 05:45 en dag denna vecka iaf:-) 
 
Idag ska Pixie leka med en kompis en liten stund. Sen jobbar jag några timmar. Emil fyller år idag, så vi ska fira han i kväll när jag slutat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0