Alv söndag.

Igår var vi på alv. Emil följde med och såg allsången, sen åkte han vidare för borta match. Allsången är alltid rolig. Men igår var den oslagbar. Skrattade så jag fick tårar! Och hela publiken skrattade, även karaktärerna kom bort sig. 
 
Vi var en liten stund med hampus. Men de åkte hem ganska så snart. Tjejerna bestämde vart vi skulle gå. Och tillslut fick jag säga att nu måste vi hem. Kl jade hunnit bli 5. Vi har så kul i parken så 5 1/2 timme springer iväg! Var nog inte bara de som blev trötta jag somnade visst i soffan kl 9... Och somnade om direkt när jag gick upp. Skönt att vara pigg idag! Vi har hela dagen på oss innan det ät dags för jobb och måndags timmen på förskolan. 
Zoey söker så mycket trygghet i sin fina storasyster. I alla situationer där hon blir lite osäker eller blyg. Då lutar hon sig mot Pixie, och hon söker hennes hand. De går iväg och sätter sig själva ihop. Visst sitter de med mig med. Men nu har de verkligen växt samman. Så roligt att de leker så mycket ihop!
Skepp och hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0