Äppelträd

Igår var vi lediga som i varje tis och onsdag. Är dåligt med extrapass just nu tyvärr. Då jobbar jag mitt 50 vik. Har tagit en extra söndag åt en nu i helgen. Man får passa på om det dyker upp nått extra.Men är ändå min jobbhelg.
 
Vi åkte till en blomaffär med Pernilla igår. Kikade på lite olika frukt träd och bärbuskar. Vi får åka nån dag nästa vecka när vi har tid att plantera. Sen kom Esselte och Ida och firade mig. Så gulliga. Barnen lekte och hade kul. Efter middagen när Emil kom hem. Avslutade vi dagen med en promenad till en lekpark. Och vi köpte Pixie en cykel. Den hon hade var för liten och lagom till zoey nu. Den hon fick innan blev för stor. Då vi var tvungna att köpa en 16 tum. Den såg helt ny ut. O h Pixie blev glad imorse! 
 
Men nu är det dags att göra oss i ordning. Och väcka mini. Det är jobb och förskola hela dagen. Och vi alla lär vara trötta idag. Men imorgon är de lediga igen. Och jag jobbar kvällen. Mina älskade små diamanter! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0