.

Man slutar aldrig förvånas över människor. Under sina år man levt har man lärt sig mycket av folk, både sånt man inte försrår och kan förklara. Man har blivit sviken och förvånad. Men när en sak tar priset tappar man orden. Blod är inte tockare än vatten alla gånger, det har jag fått bevisat två gånger om detta år. Vänner man trodde ma skulle ha jämt, har man inte kvar då det av olika anledningar inte funkat längre.
 
Men de bästa vänner jag har idag. De allra närmsta de kommer jag ha jämt. Det vet jag. och även om man har olik djup relation så vet man förutsättningarna båda två. Och min egna fina familj, de älskar jag mest av allt. De har stulit mitt hjärta för länge sedan. Så olika svek spelar ingen roll, men att se de man älskar sårad är det värsta!
 
denna vecka är det 3dagars jobb. vilket är skönt då barnen, seciellt zoey är förkyld och även en förkylning hälsar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0