Födelsedag.

Igår vaknade jag och fick frukost på säng med tända ljus. Barnen hade fått välja varit par örhängen till mig och målat varsin teckning. Fick sen parfym som jag önskat mig, en flaska vin och presentkort på cubus. Tack! 
 
Vi tog en kort promenad ner till Ica. Barnen ville gå led varsin vagn. Men när vi kom hem fixade vi i ordning fikan. Då kom våra gäster. Fick massa fint. Så är så nöjd!
 
Att ett syskon självmant valt bort kontakten. Det kan jag inte styra. Man kommer till en punkt där man inte orkar försöka mer. Man ska glädjas åt de man har och de som kom än sörja nån som inte bryr sig. Det ska jag lära mig, jag försöker att låta bli att bry mig. Jag har ändå 5 syskon till. 
 
Sen har jag världens finaste lilla familj. Och de betyder allt. Sen på em kom finaste vännerna och firade mig. När barnen somnat, avslutade vi dagen med en hyrfilm och tända ljus. Kunde inte bli mer nöjd över dagen! Det var inte så dumt att fylla 24 ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0