Fredag

I tisdags var vi på cirkus. Min syster lina var med oss och sov sedan över. Vi fick en frysbox av Emils farmor. Så när barnen sov åkte vi och verkligen storhandlade.. Nu har vi nog mat för veckor förutom färskvaror som måste kompletteras sen. Skönt att passa på när lina ändå var här att handla ihop. Och sjukt att man kommit dit att en sån sak är skönt.
 
I onsdags var vi i Djursdala och hade lekträff med ullis och madde med barn. Och oj vad barnen lekte! Vi fick sitta och prata och de bara lekte och lekte. Mamma lånade ut bilen då Emil kör denna vecka. På kvällen kom sen farmor och farfar förbi på en kvälls kopp. 
 
Igår var det förskola och jobb igen och blir det veckan ut och ledig på tis och ons som är mina lediga dagar. Om jag inte får extra nån gång. Är dessutom ledig nästa helg. Så den veckan blir lugn! Fyller ju 24 på lördagen med. 
 
Idag blir det alv en stund. Det är teater där på helgerna i september. Börjar 16 så vi hinner nog med endel idag. Men nu ska jag koka mig en kopp kaffe och njuta i soffan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0