Helgen.

I lördags var det min lång lördag. Fick lite ny energi till att köra sista timmarna, efter att ha varit hemma på lunchen. Där väntades nämligen Emils storasyster och hennes Johan. Jag blev firad och känner mig så bortskämd efter denna födelsedag som varit. Hade ju helst stannat hemma och umgås med dem. Efter att passet var slut. Så bytte jag om här hemma. Var personalfest för dem som ville henna jos en tjej. Superkul kväll! Vi hade inte behövt gå ut, för där var det inte alls kul. Är antagligen för gammal eller nått, men en kort sväng där inne sen har jag nöjd. 
 
Igår var jag lite trött i huvudet. Men med all rätt. Sover inte bra om jag varit ute. Men lyckades somna om en stund och vid 9 kom familjen in och väckte mig. De hade gjort god frukost. Vi slappade hela fm och sen gick vi ut på en promenad. Barnen cyklade. Pixie har fått kläm på det och cyklar som om hon aldrig gjort annat. Och zoey har med hittat tekniken. 
 
Sen kom min syster Sofia. Hon bor ju i Jönköping så vi ses sällan tyvärr. Men vi måste åka dit nån dag snart. Emil åkte till horn för årets sista match. Jag missade den tyvärr för tog ett extrapass för en tid sen. Så min mamma bytte av mig i några timmar. Så stängde jag kassan i
 
går kväll. Men nyligen löning så timmarna sprang iväg! Och idag är det min vanliga måndags kväll. Så vi får se vad tjejerna och jag hittar på idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0